Kan ik anoniem verzenden?

Ja natuurlijk. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die jij op het kaartje zet. Niet uw naam en adresgegevens.

Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van je bestelling.

Wanneer wordt de bestelling afgeleverd?

Je kunt kiezen voor levering voor de middag (voor 12:00 uur) en na de middag (na 13:00)

Bij bedrijven tussen 9.00 uur en 17.00 uur. Tijdens drukke dagen zoals Valentijnsdag, Moederdag Kerst etc. kunnen wij geen bezorgtijden garanderen. Het kan zijn dat uw bestelling dat later wordt bezorgd dan u van ons gewent bent.

 

Kan ik de bestelling volgen?

Ja, Flowers.NL heeft samen met Fleurop en onze Bloemisten een koppeling gemaakt, zodat u op het moment van verzending van uw bestelling tot het moment van levering uw bestelling kunt volgen.

Onze bloemist meld nadat de bestelling is bezorgd de bestelling als afgeleverd af in een daarvoor speciaal door Fleurop ontwikkelde APP.

Kijk hier voor de verschillende order statussen

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen voor geheel Nederland € 7,95. Waarom betaal ik verzendkosten?

Hoe plaats ik een bestelling?

In enkele simpele stappen kunt u de bloemen op onze website bestellen.

Klik hier voor een korte uitleg

Zijn er andere verborgen kosten?

Alle betaalmethoden zijn gratis (iDeal, Visa, Mastercard, American Express en Paypal). Alle prijzen zijn inclusief btw

Meerder boeketten verzenden.

Je betaalt per adres slechts 1 keer bezorgkosten. Ongeacht het aantal artikelen. Voor grote aantallen boeketten kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra je de bestelling hebt verzonden, krijgt je direct een automatische email bevestiging van ons. Hierin kun je de bestelling nalezen. Soms kan het gebeuren dan uw email is gemarkeerd als spam. Dus Check even uw spam box.

Belt u de ontvanger voor levering.

Nee, Wij bellen de ontvanger niet voordat wij de bestelling afleveren. Dit zou immers de verrassing verpesten. Helaas is het ook niet mogelijk voor de bezorgers om vooraf de levering te bellen. Dit zou het bezorg proces enorm vertragen als zij telkens ontvangers moeten bellen.