De meest gestelde vragen over het bestellen van bloemen voor Nederland.

Kan ik anoniem verzenden?

Ja, natuurlijk. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die jij op het kaartje zet. Niet uw naam en adresgegevens.

Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van je bestelling.

Wanneer wordt de bestelling afgeleverd?

Bestellingen worden standaard tussen 9:00 en 18:00 bezorgd. In verband met drukte kan het soms voorkomen dat de bestellingen in de avonduren of de volgende dag worden bezorgd.  Bij bedrijven is dit tussen 9:00 uur en 17:00 uur.

Bezorgtijden voor een uitvaart en begrafenis zijn hierop een uitzondering. Deze worden altijd ruim voor het tijdstip van de uitvaart of begrafenis bezorgd. 

Kan ik de bestelling volgen?

Ja, Flowers.NL heeft samen met Fleurop en onze Bloemisten een koppeling gemaakt, zodat u op het moment van verzending van uw bestelling tot het moment van levering uw bestelling kunt volgen.

Onze bloemist meld, nadat de bestelling is bezorgd, de bestelling als afgeleverd af in een daarvoor speciaal door Fleurop ontwikkelde APP.

Kijk hier voor de verschillende order statussen

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen voor geheel Nederland € 7,95. Onze verzendkosten zijn opgebouwd uit 2 componenten n.l. Bezorgkosten en service kosten. Waarom betaal ik verzendkosten?

Hoe plaats ik een bestelling?

In enkele simpele stappen kunt u de bloemen op onze website bestellen.

Klik hier voor een korte uitleg

Zijn er andere verborgen kosten?

Alle betaalmethoden zijn gratis (iDeal, Visa, Mastercard, American Express en Paypal). Alle prijzen zijn inclusief btw.

Meerder boeketten verzenden.

Je betaalt per adres slechts 1 keer bezorgkosten. Ongeacht het aantal artikelen. Voor grote aantallen boeketten kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra je de bestelling hebt verzonden, krijg je direct een automatische email bevestiging van ons. Hierin kun je de bestelling nalezen. Soms kan het gebeuren dan uw email is gemarkeerd als spam. Dus check even uw spam box.

Belt u de ontvanger voor levering.

Nee, wij bellen de ontvanger niet voordat wij de bestelling afleveren. Dit zou immers de verrassing verpesten. Helaas is het ook niet mogelijk voor de bezorgers om vooraf de levering te bellen. Dit zou het bezorgproces enorm vertragen als zij telkens ontvangers moeten bellen.

Bezorging op de Waddeneilanden.

Bezorging op de Waddeneilanden wordt met uitzondering van Texel verzorgd vanaf het vaste land. De bloemen worden per transport boot naar het eiland vervoert en vervolgens door een koerier ter plaatse bezorgd. Hierdoor is levering in de ochtend niet mogelijk en kan het voorkomen dat uw bestelling pas een dag later aankomt.

Kan ik een uiterlijke bezorgtijd opgeven?

Bestellingen naar bedrijven worden geleverd tijdens kantoortijden. Wil je jouw bestelling voor een bepaalde tijd geleverd hebben, dan kun je dit in de bestelling aangeven bij 'is er iets dat wij nog moeten weten'. Vul alleen een uiterlijke leveringstijd in als dit echt nodig is. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven. Wilt je 100% zekerheid dat jouw bestelling er voor een bepaalde tijd is, neem dan telefonisch of per email contact op met de klantenservice.

Bij Rouwarrangementen krijgt je altijd de garantie dat de bloemen vóór de door u opgegeven tijd geleverd worden. Mocht het om welke reden dan ook toch niet lukken dan nemen wij contact met je op.