Klantenservice

Bestelling niet naar wens verlopen?
Het kan onverhoopt voor komen dat (de verzending van) jouw bloemen groet niet naar wens is verlopen. Dan vernemen wij dat graag zo spoedig mogelijk. (uiterlijk binnen 1 week na levering)

Stuur ons de volgende info:  Foto geleverd product, ordernummer, omschrijving van klacht.

  • Geleverd product
    Houd er rekening mee dat bloemen een natuurproduct zijn; het afgeleverde boeket kan i.v.m. seizoens invloeden afwijken van de foto in onze online bloemenwinkel.
  • Recht van retour.
    Boeketten, Bloemen, planten en arrangementen zijn levende producten en deze zijn speciaal voor jouw samengesteld, Hierdoor heb je geen recht van retour op deze producten.
  • Bezorg moment
    Wat betreft het bezorg moment geldt dat bij bestelling voor 13.00 uur, het boeket dezelfde dag wordt geleverd (met uitzondering van zon- en feestdagen). Een bezorg tijdstip kunnen wij echter niet garanderen.
  • Garantie op kwaliteit
    Fleurop bloemisten geven 7 dagen vaasgarantie. Heb je  klachten omtrent kwaliteit van de bloemen neem dan direct bij constatering contact met ons of de lokale fleuropbloemist op en stuur een foto van het geleverde product. Jouw klacht ontvangen wij graag binnen redelijke termijn (1 week).
  • Klacht doorgeven
    Je kunt een klacht bericht voor zien van foto's naar ons mailen, per brief sturen, doorbellen (zie onderstaand contact gegevens).
  • Ordernummer bijvoegen
    Om je goed van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij je om altijd het ordernummer van jouw bestelling in het bericht op te nemen / bij de hand te houden.

Reactie termijn
Flowers.nl streeft ernaar om snel, en uiterlijk binnen drie dagen na ontvangst, een reactie te geven op jouw (klacht)bericht.

Contact gegevens:
A&A Artistics BV
Scherpeweide 9
6921 SB Duiven
+31 (0)85 27 32 330
info@Flowers.nl
www.Flowers.nl
KvK-nummer 09064491
Btw-nummer NL 806395965B01