Klantenservice - Fleurop Flowers.NL

Veelgestelde vragen

Wat is de status van mijn bestelling? +
Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je automatisch updates via e-mail. Het is niet mogelijk om de bezorgroute na verzending nog aan te passen.
Kan ik een specifieke bezorgtijd kiezen? +
Onze bezorgers volgen een efficiënte route. Het is helaas niet mogelijk om een exact tijdstip of telefoontje vooraf af te spreken.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren? +
Dat kan alleen als de bestelling nog niet is verwerkt. Neem zo snel mogelijk contact met ons op, bij voorkeur met je ordernummer bij de hand.
Neem contact met onze klantenservice op

Waarmee kunnen we je helpen?

Onze klantenservice is geen afdeling, maar is het hele bedrijf. Maak hieronder een keuze zodat we je gericht kunnen ondersteunen:


Contact gegevens:

A&A Artistics BV - Flowers.NL 

  • HQ: Scherpeweide 9 6921 SB Duiven - Arnhem
  • Office: Herengracht 449, 1017 BR Amsterdam


Bel ons +31 (0)85 27 32 330

Email ons

WhatsApp ons

https://www.flowers.nl/
KvK-nummer 09064491
Btw-nummer NL 806395965B01


Klachten.

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het klachten formulier. Je ontvangt van je klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 7 dagen reageren. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht indienen bij de geschillencommissie van Webshop Keurmerk.