Bezorging - Track & Trace vragen

Uitleg Track & Trace


Ons track and trace systeem werkt als volgt:

Op de dag van levering, nadat onze bloemist de bestelling heeft voorbereid voor verzending, ontvang je een statusupdate met de vermelding "VERZONDEN." Dit betekent dat de bestelling gereed staat voor afhaling door de chauffeur en dat deze binnenkort onderweg is met je bestelling.

Zodra de bestelling is afgeleverd op het bezorgadres of bij een van de buren, ontvang je een nieuwe melding met de status "AFGELEVERD."

Als zowel de bewoners op het bezorgadres als hun buren niet thuis zijn of niet reageren, neemt de bezorger de bestelling mee terug naar de winkel. In dat geval ontvang je een status "Bezorging NIET GELUKT", en er wordt op het opgegeven adres een bericht achtergelaten met instructies voor de ontvanger.

Order track and trace

  Track and Trace - FAQ.


De bestelling is door ons ontvangen maar nog niet verzonden. Dit is de gebruikelijke status nadat de betaling door ons is ontvangen en verwerkt is verwerkt in ons ordersysteem. Joiw bestelling wordt tijdens kantoor uren vrijwel doorgezet naar de bloemist.
De bestelling is dus nog niet fysiek verzonden

Op de dag van levering, zodra onze bloemist de bestelling gereed heeft gemaakt voor verzending, krijg je een statusmelding met de aanduiding "Verzonden." Dit betekent dat de bestelling klaar staat om opgehaald te worden door de chauffeur en dat deze binnenkort onderweg is met je bestelling.

Zodra de bestelling is bezorgd op het afleveradres of bij een buur, krijg je een nieuwe notificatie met de status "Afgeleverd." Als de bezorger de bestelling bij de buren heeft achtergelaten vanwege afwezigheid op het opgegeven adres, zal er altijd een bericht achtergelaten worden op het aangegeven bezorgadres.

Indien zowel de ontvangers op het bezorgadres als hun buren niet aanwezig zijn of niet reageren, zal de bezorger de bestelling retourneren naar de winkel. In dat geval krijg je de bezorgstatus "NIET GELUKT," en er wordt op het bezorgadres een bericht achtergelaten met instructies voor de ontvanger.

De status "vertraagd" geeft aan dat er een vertraging is opgetreden in het leveringsproces van een bestelling. Dit kan verschillende redenen hebben, zoals onverwachte logistieke problemen, weersomstandigheden, of andere factoren die de normale leveringsplanning verstoren. Het betekent dat de verwachte levertijd niet wordt gehaald zoals aanvankelijk was gepland.

In dergelijke gevallen proberen wij je altijd tijdig op de hoogte te brengen van de aard en oorzaak van de vertraging. Het is belangrijk op te merken dat dergelijke vertragingen helaas plaatsvinden buiten onze controle en daarom hebben we geen invloed op de specifieke omstandigheden die tot de vertraging hebben geleid. Wij doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en je te informeren over eventuele veranderingen in de verwachte leverdatum.


Extra toegevoegde geschenken

Indien je extra cadeaus hebt toegevoegd aan je bestelling, zoals bijvoorbeeld een fruitmand, taart, luxe bonbons, een homespa-cadeauset, champagne, whiskey of andere sterke drank, streven we ernaar om deze items altijd samen met de bloemen te leveren. Het kan echter voorkomen dat dit om logistieke redenen of vanwege een korte verwerkingstijd niet mogelijk is. In dat geval zullen we deze extra geschenken in een aparte zending bezorgen en hebben daardoor ook een andere tracking. Heb je deze track and trace hiervan niet ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice, Zij kunnen de actuele status van deze extra geschenken altijd even voor je checken.



Kom je er niet helemaal uit of heb je een andere vraag voor ons?

Je kunt ons bereiken via:

  Email via wecare@flowers.nl
WhatsApp
  Telefoon+31 (0)85 2732330


DISCLAIMER
Track en trace is een waardevolle service waarmee je de voortgang van jouw bestelling kunt volgen. Het is echter belangrijk op te merken dat deze service wordt aangeboden als service en niet kan worden gebruikt als garantie voor levering. Hoewel we er alles aan doen om onze track en trace-informatie up-to-date te houden, kan het voorkomen dat sommige bloemisten hun bezorgstatus pas later op de dag updaten.

We raden je daarom aan om de track en trace-service te zien als hulpmiddel om jouw levering te volgen, maar houd er rekening mee dat deze service geen garantie voor levering is. Mocht je zorgen hebben over jouw bestelling, aarzel dan vooral niet om contact met ons op te nemen. Onze klantenservice staat altijd klaar om je te helpen en updates te geven over jouw bestelstatus. Bedankt dat je voor Flowers.NL hebt gekozen en wij wensen jouw en de ontvanger veel plezier van onze prachtige boeketten.