Mededelingen

In navolging op de huidige ontwikkelingen en richtlijnen rondom het corona-virus nemen onze Fleurop Bloemisten maatregelen om gezondheidsrisico’s te beperken.
Order aantallen zijn momenteel hoger dan in een normale periode bij onze bloemisten Wij vragen uw begrip!

1. Als ik online een boeket voor vandaag bestel, worden de bloemen ook vandaag bezorgd?

Vooralsnog is het gewoon mogelijk bloemen online te bestellen en onze Fleurop bloemisten zullen het bezorgen. Wel nemen we enkele maatregelen met het bezorgen van boeketten. Bestel je een boeket voor 13:00 uur dan wordt het boeket vandaag nog bezorgd. Vanwege de drukte is het helaas niet mogelijk om een bezorg moment te kiezen. Door deze enorme drukte kan u bestelling later op de dag of het begin van de avond bezorgd worden.

2. Welke maatregelen neemt  de Fleurop bloemist om bloemen veilig te bezorgen? 

Wij bezorgen de boeketten vanaf heden contactloos. Bezorgers zullen het boeket bij aflevering voor de deur neerzetten. Om tot een correcte levering te komen vragen wij bij het plaatsen van een bestelling het telefoonnummer van de ontvanger in te vullen, zodat contact gelegd kan worden over het moment van bezorgen. Bezorg momenten zoals voor en na de middag kunnen momenteel niet worden gegarandeerd.

 

3. Zijn alle soorten bloemen en boeketten nog beschikbaar? 

De bloemisten merken duidelijk in de winkels de gevolgen van het corona-virus. Doordat de gehele export van bloemen tot stilstand is gekomen mogen kwekers nog maar 30% van hun gebruikelijke aanvoer op de veiling brengen. Hierdoor is er een beperkte aanbod van bloemen. Er is veel meer vraag dan aanbod van bloemen. Bloemisten zullen derhalve af en toe andere materialen moeten gebruiken dan er is getoond in de boeketten op onze website. Het aanbod verschilt dagelijks en is daardoor ook zeer lastig actueel te houden. Wel zal de bloemist de kleurstelling en de stijl van de getoonde boeketten  waarborgen.

 

4. Zijn cadeau artikelen ook nog steeds leverbaar?

Ja, deze zijn nog steeds leverbaar echter in verband met het COVID-19 Corona Virus is het drukker dan normaal bij de verwerking van postpakketten door PostNL. Hierdoor is het mogelijk dat de levering van Fruitmanden, Champagne,Whiskey, Chocolade truffels en Rituals cadeau sets vertraging op loopt