Wanneer wordt mijn Valentijnsdag bestelling bezorgd?

Vragen over het bezorgen van bloemen op Valentijnsdag.

Elektrisch bloemen bezorgen

Welke tijd bezorgen jullie op Valentijnsdag?

Mijn bestelling is nog niet bezorgd, klopt dit?

Hoe laat komt mijn bestelling aan?

Waarom duurt de bezorging zo lang?


Beste klant,

Om een gecombineerde bestelling van bloemen met een speciaal cadeau voor Valentijnsdag mogelijk te maken, vragen wij je om deze bestelling minimaal 2-3 werkdagen van tevoren bij ons te plaatsen. Als je later bestelt, is het mogelijk dat de cadeaus los van elkaar worden bezorgd. Dit kan ervoor zorgen dat de verrassing op Valentijnsdag in meerdere zendingen wordt aangeboden, de verrassing zal er niet minder om zijn doordat er meerdere bezorgers met een verrassing aan de deur komen,we zullen er alles aan doen om de ontvanger blij te maken.

Op Valentijnsdag hebben onze bloemisten en bezorgers het erg druk. Ze verwerken meer dan 10 keer het normale aantal orders op één dag. Hoewel we extra mensen inzetten, kunnen we helaas geen exacte bezorgtijd garanderen. Jouw bestelling kan dus later op de dag of in de avond worden bezorgd.

We vragen ook om begrip voor het feit dat we niet kunnen bellen met de ontvanger om het bezorgmoment af te stemmen. Als de ontvanger niet thuis is, zal onze chauffeur proberen de bestelling bij een buurman achter te laten of mee terug nemen naar de winkel. In beide gevallen laten we altijd een briefje achter in de brievenbus van de ontvanger.

Zodra jouw bestelling gereed om met de bezorger mee te gaan op route, ontvang je van ons een statusupdate per e-mail. En wanneer de bloemen zijn bezorgd, krijg je nogmaals een update.

Voor verdere vragen verwijzen wij je graag naar onze pagina met veelgestelde vragen.

Alvast een fijne Valentijnsdag!

Met vriendelijke groet,

Salesteam Flowers.nl