Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Welke tijd bezorgen jullie op Valentijnsdag?

Mijn bestelling is nog niet bezorgd, klopt dit?

Hoe laat komt mijn bestelling aan?

Waarom duur de bezorging zo lang?


Beste klant,

Alvast een hele fijne Valentijnsdag voor jou,

We begrijpen dat je graag wilt weten hoe laat jouw bestelling op Valentijnsdag wordt bezorgd.

Onze bloemisten en hun bezorgers krijgen op deze dag meer dan 10 keer het order aantal te verwerken dan wat ze normaal gesproken op één dag moeten verwerken. Uiteraard worden hiervoor extra mensen ingezet, maar  je zult begrijpen dat het daardoor voor hen en voor ons onmogelijk om aan te geven hoe laat een bestelling bezorgd gaat worden.

Zoals vermeld op uw orderbevestiging en onze website, kunnen we geen levertijden garanderen. Verder is mogelijk dat jouw bestelling pas later op de dag of in de avond wordt bezorgd.

Ook vragen wij jouw begrip voor het volgende: Bellen met de ontvanger voor afstemming van het bezorg moment is niet mogelijk. Voor als de ontvanger niet thuis is geld de normale procedure wat betekend dat de chauffeur zal proberen de bestelling achter te laten bij een van de buren of als dat niet lukt mee terug nemen naar de winkel. In beide gevallen wordt er altijd een briefje in de brievenbus van de ontvanger achter gelaten.

Zodra de bestelling klaar is voor afhaling door de bezorger, ontvang je van ons een status update per e-mail. En als de bloemen zijn bezorgd krijgt je van ons ook een nieuwe status update. 

Voor overige vragen verwijzen wij je graag naar onze website met de meest gestelde vragen.

Met vriendelijke groet

Salesteam Flowers.nl