Track & Trace informatie

Track & Trace

Hoe kan ik mijn order volgen?

Hieronder leggen wij u graag uit hoe one track and trace werkt.

Track and trace - Flowers

Direct nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een order bevestiging.

Op de dag van bezorging zal zodra onze bloemist de bestelling klaar heeft gemaakt voor verzending, sturen wij je hiervan per email de status update "verzonden".

Wanneer de bestelling is afgeleverd op het bezorgadres of bij een van de buren ontvang je een nieuwe melding per email met de status "Afgeleverd".

Bij toevoeging van Champagne, Whiskey, Fruitmanden, en Truffel Chocolade aan uw bestelling proberen wij deze altijd in een zending te leveren. Echter, het kan voorkomen dat dit logistiek niet mogelijk is en dat er dan verschillende bezorg momenten plaats zullen vinden.

 

Niet thuis en dan?

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

Als de ontvanger niet thuis is, probeert de chauffeur de bestelling bij de buren af te geven. Als dat niet mogelijk is, neemt de chauffeur de bestelling mee terug naar de bloemenzaak. De ontvanger ontvangt een "Niet Thuis" briefje in de brievenbus met instructies. Om vertragingen in de route te voorkomen, is het tijdens het bezorgen voor de chauffeur niet mogelijk met de ontvanger te bellen.

Momenteel kunnen wij jou niet de gedetailleerde track en trace informatie verstrekken als de ontvanger niet thuis was.

Lees hier meer over de betekenis van de verschillende bezorg statussen

Leveringscondities

Bezorg datums en tijden kunnen helaas niet gegarandeerd worden.

Tijdens momenten van veel order verkeer kan het gebeuren dat bestellingen ook pas in de avond uren of de volgende dag worden bezorgd. Onze track and trace is een kosteloze service hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Wil je meer informatie over onze leveringsvoorwaarden?

Klik hier voor meer informatie over onze leveringvoorwaarden,

Hoe snel kunnen jullie bezorgen?

Snel bloemen bezorgen in Nederland, wanneer je voor 13:00 uur besteld dan kan de bestelling nog dezelfde dag worden geleverd! (niet op zondag en levering op de Waddeneilanden zijn hierop een uitzondering.

Voor Bloemen naar het buitenland, Levering volgende dag, mits de bestelling voor 16.30 uur geplaatst is op www.europe-flowers.com (niet op zondag).

Vandaag nog bezorgen? Spoed!

In sommige plaatsen kun je ook na 13:00 uur nog bestellen voor levering dezelfde dag Neem even telefonische contact met ons op.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

Als de ontvanger niet thuis is dan zal de bezorger altijd proberen de bloemen bij één van de buren afgegeven en krijgt de ontvanger een briefje of kaart in de bus met daarop de informatie waar de bloemen zijn afgegeven.

Mocht het afgeven bij de buren ook niet mogelijk zijn, dan wordt de ontvanger gevraagd om zelf contact op te nemen met de bloemist.

Kan ik een uiterlijke leveringstijd opgeven?

Bestellingen naar bedrijven worden geleverd tijdens kantoortijden.

Wil je de bestelling voor een bepaalde tijd geleverd willen hebben, neem dan altijd eerst even telefonisch contact met ons op.

 Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden, maar we kunnen jou helaas geen garanties geven.

Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en op campings?

Ja, maar geef ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie door, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam etc.

Het is niet mogelijk om in ziekenhuizen, hotels, bedrijven en campings de bestellingen persoonlijk af te geven aan de ontvanger. De bestelling wordt dan bij de receptie afgegeven ter attentie van de ontvanger. De receptie neemt dan contact op met de ontvanger, of zorgt ervoor dat de bestelling bij de ontvanger wordt afgegeven.

Een mobile telefoonnummer of een vast telefoonnummer van de ontvanger kan soms erg handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.

Ik wil iets bestellen voor een uitvaart, welke informatie hebben jullie nodig?

Bij bestellingen voor een begrafenis of crematie is het extra belangrijk dat de bloemen op het juiste adres en tijdstip geleverd worden.

Geef ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie door, zoals de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene, de datum en tijdstip van het afscheid nemen etc.

Deze informatie kun je tijdens het bestellen invullen bij speciaal daarvoor bedoelde velden of bij "opmerking". Let er ook op dat je de tekst op het lint of kaartje richt aan de overledene en niet aan de nabestaande. Een tekst als 'veel sterkte' is dus niet passend.

Je kunt hierbij denken aan 'Rust zacht' of 'Een laatste groet' of bijvoorbeeld alleen de afzender (jouw eigen naam).


Waarom kan de chauffeur niet bellen met de ontvanger?

Tijdens momenten van veel orderverkeer moeten onze bezorgers vaak tot 30 adressen per uur bezoeken voor de bezorging.

Bellen met ontvangers voorafgaande of tijdens de bezorger geeft grote vertragingen waardoor de bezorging van andere bestellingen in de knel komen.

Als blijkt dat adressen onjuist zijn dan neemt de chauffeur de bestelling mee terug naar de bloemenwinkel en zal daar later worden geprobeerd contact op te nemen met de ontvanger.

“Ik ben er over 10 minuten” Je zult begrijpen dat wachten totdat iemand wel thuis is of de bezorgroute aanpassen ook teveel vertraging geeft voor andere bestellingen waarbij de ontvanger wel thuis is.

Bij niet thuis of als er niet wordt opengedaan is de standaard procedure dat de chauffeur eerst bij een van de buren probeert de bestelling achter te laten. Lukt dit ook niet dan gaat de bestelling mee terug naar de bloemen winkel en wordt er een briefje voor de ontvanger achter gelaten. Op dit briefje staat het telefoonnummer van onze bloemist zodat de ontvanger rechtstreeks contact kan opnemen met de bloemist.


?

Ik heb geen adres gegevens van de ontvanger, kunt u haar of hem bellen?

Uiteraard kunnen wij telefonisch contact met de ontvanger opnemen en vragen of wij bezorg adres mogen ontvangen voor de bezorging van jouw bestelling.

Je zult begrijpen dat wij de ontvangen adresgegevens niet met jou kunnen delen.
Als je een dergelijke bestelling wilt plaatsen vul dan bij heet bezorg adres het adres van ons bedrijf in: Postcode 6921SB huisnummer 9.

Vergeet niet het telefoonnummer van de ontvanger te vermelden en in de order aan te geven dat wij contact met de ontvanger moeten opnemen voor het correcte bezorgadres.