Wanneer bezorgen wij?

Track & Trace

Track and trace

Direct nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een order bevestiging.

Zodra onze bloemist de bestelling klaar heeft gemaakt voor verzending op de dag van bezorging, ontvang je hiervan de status update "verzonden".

Als de bestelling is afgeleverd op het bezorgadres of bij een van de buren ontvang je een nieuwe melding met de status "Afgeleverd".

Bij toevoeging van Champagne, Whiskey, Fruitmanden, en Truffel Chocolade aan uw bestelling proberen wij deze altijd in een zending te leveren. Echter, het kan voorkomen dat dit logistiek niet mogelijk is en dat er dan verschillende bezorgmomenten plaats zullen vinden.

 

Niet thuis.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

Als de ontvanger niet thuis is, probeert de chauffeur de bestelling bij de buren af te geven. Als dat niet mogelijk is, neemt de chauffeur de bestelling mee terug naar de bloemenzaak. De ontvanger ontvangt een "Niet Thuis" briefje in de brievenbus met instructies. Om vertragingen in de bezorgroute te voorkomen, is het tijdens het bezorgen voor de chauffeur niet mogelijk met de ontvanger te bellen.

Momenteel kunnen wij jou niet de gedetailleerde track en trace informatie verstrekken als de ontvanger niet thuis was.

Lees hier meer over de betekenis van de verschillende bezorg statussen

Leveringscondities

Bezorgdatums en tijden kunnen helaas niet gegarandeerd worden.

Tijdens momenten van veel order verkeer kan het gebeuren dat bestellingen ook pas in de avond uren of de volgende dag worden bezorgd. Onze track and trace is gratis service hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Wil je meer informatie over onze leveringsvoorwaarden?

Klik hier voor meer informatie over onze leveringvoorwaarden,

Hoe snel kunnen jullie bezorgen?

Bloemen in Nederland, voor 13:00 uur besteld, dezelfde dag nog geleverd! (niet op zondag en levering op de Waddeneilanden zijn hierop een uitzondering.

Voor Bloemen naar het buitenland, Levering volgende dag, mits de bestelling voor 16.30 uur geplaatst is op www.europe-flowers.com (niet op zondag).

Vandaag nog bezorgen? Spoed!

In sommige plaatsen kun je tot maar ook na 13:00 nog bestellen voor levering dezelfde dag Neem even telefonische contact met ons op.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

Als de ontvanger niet thuis is, dan worden de bloemen bij één van de buren afgegeven en krijgt de ontvanger een briefje of kaart in de bus met daarop waar de bloemen zijn afgegeven.

Mocht het bij de buren ook niet mogelijk zijn, dan staat op het briefje aangevinkt om contact met de bloemist op te nemen.

Kan ik een uiterlijke leveringstijd opgeven?

Bestellingen naar bedrijven worden geleverd tijdens kantoortijden.

 Moet jouw bestelling voor een bepaalde tijd geleverd worden, dan kun je dit in uw bestelling aangeven bij 'opmerking'. Vul  a.u.b. alleen een uiterlijke leveringstijd in als dit echt nodig is.

 Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden, maar we kunnen jou geen garanties geven.

Wilt u 100% zekerheid dat uw bestelling er voor een bepaalde tijd is, neem dan telefonisch of per email contact op met onze klantenservice.

 Bij rouwarrangementen krijg je altijd de garantie, dat de bloemen vóór de door jou opgegeven tijd geleverd worden. Indien het om welke reden dan ook toch niet lukken dan nemen wij contact met je op.

Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en op campings?

Ja, maar geef ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie door, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz.

Het is niet mogelijk om in ziekenhuizen, hotels, bedrijven en campings de bestellingen persoonlijk af te geven aan de ontvanger. De bestelling wordt dan bij de receptie afgegeven ter attentie van de ontvanger. De receptie neemt dan contact op met de ontvanger, of zorgt ervoor dat de bestelling bij de ontvanger wordt afgegeven.

Ook een mobile telefoon nummer of een vast telefoonnummer van de ontvanger kan soms erg handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.

Ik wil iets bestellen voor een uitvaart, welke informatie hebben jullie nodig?

Bij bestellingen voor een begrafenis of crematie is het extra belangrijk dat de bloemen op het juiste adres en tijdstip geleverd worden.

Geef ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie door, zoals de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene, de datum en tijdstip van het afscheid nemen etc..

Deze informatie kun je tijdens het bestellen invullen bij speciaal daarvoor bedoelde velden of bij "opmerking". Let er ook op dat je de tekst op het lint of kaartje richt aan de overledene en niet aan de nabestaande. Een tekst als 'veel sterkte' is dus niet passend.

Je kunt hierbij denken aan 'Rust zacht' of 'Een laatste groet' of bijvoorbeeld alleen de afzender (jouw eigen naam).