Klachten protocol

Samen met onze bloemisten handelen jouw bestelling met de grootste zorg af.

Heb je hierover vragen? Mail dan naar onze klantenservice. Ook suggesties en opmerkingen zijn altijd van harte welkom. Met jouw opmerkingen kunnen wij onze dienstverlening namelijk verbeteren!

Lees ook even ook even onze mededelingen pagina!



Bestelling niet naar wens verlopen?

Het kan onverhoopt voor komen dat (de verzending van) jouw bloemen groet niet naar wens is verlopen. Dan vernemen wij dat graag zo spoedig mogelijk. (uiterlijk binnen 1 week na levering)

Stuur ons de volgende info via ons klachten formulier:

2 Foto's van het geleverde product, ordernummer, omschrijving van klacht.

  • Geleverd product

Houd er rekening mee dat bloemen een natuurproduct zijn; het afgeleverde boeket kan i.v.m. seizoens- beschikbaarheid invloeden afwijken van de foto in onze online bloemenwinkel.

  • Recht van retour.

Boeketten, Bloemen, planten en arrangementen zijn levende producten en deze zijn speciaal voor jouw samengesteld, Hierdoor heb je geen recht van retour op deze producten.

  • Bezorg moment

Wat betreft het bezorg moment geldt dat bij bestelling voor 13.00 uur, het boeket dezelfde dag wordt geleverd (met uitzondering van zon- en feestdagen). Een bezorg tijdstip kunnen wij echter niet garanderen.

  • Garantie op kwaliteit

Fleurop bloemisten geven 7 dagen vaasgarantie. Heb je klachten omtrent kwaliteit van de bloemen neem bij constatering direct contact met ons of de lokale fleurop bloemist op. Jouw klacht ontvangen wij graag binnen redelijke termijn (1 week).

  • Klacht doorgeven

Je kunt een klacht rechtstreeks plaatsen via ons klachten formulier.

  • Ordernummer bijvoegen

Om je goed van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij je om altijd het ordernummer van jouw bestelling in het bericht op te nemen / bij de hand te houden.

Reactie termijn

Flowers.nl streeft ernaar om snel, en uiterlijk binnen drie dagen na ontvangst, een reactie te geven op jouw (klacht)bericht.

Herroepings formulier voor overige producten

Melding

Voorwaarden

Oplossing

Niet geleverd, niet thuis

n.v.t.

Niet-thuis kaartje door de brievenbus, in overleg met ontvanger afspraak maken over leveren

Niet geleverd, bezorg adres correct

Reactie binnen 14 dagen

Alsnog leveren, met excuus door de bloemist in de vorm een doosje chocolade of bloemetje.

Te laat geleverd

Reactie binnen 7 dagen

Nalevering boeket met excuus door de bloemist in de vorm een doosje chocolade of bloemetje.

Boeket te vroeg geleverd

Reactie binnen 7 dagen

Nogmaals leveren op juiste datum

Kwaliteit niet goed

Toonbare reactie binnen 7 dagen

Oude boeket/product terug/foto voor onderzoek, opnieuw leveren

Onvolledige levering

Reactie binnen 7 dagen

Nalevering van het ontbrekende

Verkeerde samenstelling

Reactie binnen 7 dagen

Boeket/product omruilen