Bezorging - Track & Trace vragen

Status updates

Zodra onze bloemist de bestelling klaar heeft gemaakt voor verzending op de dag van bezorging, ontvang je hiervan de status update. "Verzonden"

Als de bestelling is afgeleverd op het bezorgadres of bij een van de buren ontvang  je een nieuwe melding met de status. "Afgeleverd"

Toegevoegde cadeaus

Heb je Champagne, Whiskey, Fruitmanden, en Truffel Chocolade aan je bestelling toegevoegd?

Dan proberen wij dit altijd in een gezamenlijke zending met de bloemen te leveren. Door logistieke problemen kan het echter voorkomen dat dit niet mogelijk is. In dat geval zullen wij dit in verschillende bezorgingen leveren.

Vertragingen

Bezorgdatums en tijden kunnen helaas niet gegarandeerd worden.

Tijdens momenten van veel order verkeer kan het gebeuren dat bestellingen ook pas in de avond uren worden bezorgd.

Onze Track and Trace is een gratis Service waaraan geen rechten kunnen worden ontleend.


Hoe wordt mijn bloemen bestelling verwerkt?

Heb je een boeket bloemen voor vandaag besteld? Dat wordt deze wordt overdag bezorgd door onze lokale bloemist, mits je de bestelling voor 13:00 plaats. Een uitzondering hierop zijn de plaatsen op de Waddeneilanden. De bloemist zal zoveel mogelijk proberen het boeket te maken dat je hebt besteld. Het kan echter voorkomen dat niet alle bloemen voorradig zijn die afgebeeld staan en dat het boeket iets afwijkt.

Heb je een boeket bloemen met een fles Champagne, Luxe Chocolade bonbons, Rituals giftset, of een van onze andere luxe cadeau's besteld? Dan kan het voorkomen dat de cadeaus in een aparte zending worden bezorgd.

Hoe laat wordt mijn boeket bloemen bezorgd?

Heb je alleen een boeket bloemen besteld? Dan wordt deze door onze lokale bloemist bezorgd. Helaas hebben wij geen inzicht in de bezorgtijden van de bloemist. Besteld je in de ochtend? Dan wordt jouw bestelling meestal in de middag bezorgd. Bezorging bij bedrijven vindt meestal plaats voor 17.00 uur. Het kan ook zijn dat een plaatselijke bloemist na 18.00 uur nog bloemen bezorgt. Ook tijdens drukke bloemendagen zoals Kerst, Valentijnsdag en Moederdag kan het voorkomen dat er na 18.00 uur bezorgd wordt.

Indien je rouwbloemen hebt besteld en u een tijd van de uitvaart heeft ingevuld, dan worden uiteraard de bloemen voor de aanvang van de uitvaart bezorgd.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

Indien de ontvanger niet thuis is, zal altijd geprobeerd worden om de bestelling bij buren of omwonenden af te leveren. De ontvanger ontvangt dan een kaartje in de brievenbus waar de bloemen zijn afgegeven. In een enkel geval kan het voorkomen dat er ook geen buren in de gelegenheid zijn om de bloemen aan te nemen. In dat geval zal de bezorger de bloemen mee terug nemen en een briefje achterlaten zodat de ontvanger contact op kan nemen met de bloemist.

Hoe werkt de bezorging in ziekenhuizen, hotels, campings, vakantieparken?

Het is mogelijk om bloemen te bezorgen in ziekenhuizen, hotels, campings etc. Vermeld bij de bestelling in het vak bedrijfsnaam de naam van het ziekenhuis, hotel of camping. Vermeld achter de naam van de ontvanger zoveel mogelijk verdere afleverings informatie zoals bijvoorbeeld kamernummer of huisjes nummer. Indien je bloemen laat bezorgen voor een medewerkers van een ziekenhuis of hotel, vragen wij je dit ook bij de opmerkingen in de order vermelden?

Flowers.NL is niet verantwoordelijk voor herlevering of geldteruggave indien de ontvanger niet meer aanwezig is op het door jouw opgegeven adres.

Zorg altijd voor een juiste adressering.

Zorg altijd voor een juiste adressering en vermeld zoveel mogelijk gegevens die van belang zijn voor een juiste bezorging. Flowers.NL is ook niet verantwoordelijk voor herlevering van bloemen of geldteruggave indien de adressering van de ontvanger niet juist is. Een adressering is ook niet juist als de opgegeven postcode niet overeenkomt met de straat en het huisnummer in die woonplaats.