Vragen over Betaling en facturering


  Betalingen en Facturering FAQ.


Wij bieden een groot aantal betaalmethodes aan. Bekijk hier de betaal mogelijkheden die wij aanbieden.

Je kunt betalen met creditcards, zoals Visa, American Express en Mastercard, maar ook via ApplePay, PayPal en verschillende bankbetaalmethoden.

Bij betaling met een creditcard accepteert onze betalingsprovider Multisafepay alle compatibele creditcards van Visa, American Express, Mastercard en debetkaarten die gebruikmaken van 3D-beveiligde technologie. Uw betalingsgegevens worden veilig behandeld door Multisafepay, een toonaangevende Payment Service Provider in Europa.

ApplePayis een snelle en veilige manier om in winkels te betalen met je iPhone of Apple Watch. Evenzo is GooglePay een snelle en veilige betaalmethode wanneer uje jouw Android-apparaat gebruikt. Alle transacties via ApplePay en GooglePay worden verwerkt door Multisafepay.

PayPal is een andere betalingsoptie waarmee je betalingen kunt doen met jouw creditcard of bankrekening, en je kunt ook geld op jouw rekening ontvangen of geld van uw rekening naar een bankrekening overboeken.

Daarnaast accepteert Flowers.NL ook diverse bankbetaalmethoden, waaronder Ideal, Sofort Banking, Giropay, Bankcontact, ING Homepay, Belfius, KBC en Bankoverschrijving. Alle transacties via bankbetalingen worden afgehandeld door Multisafepay.

Bij het plaatsen van je bestelling kun je aangeven of je een factuur voor het bedrijf wilt ontvangen. Vul hiervoor het BTW-nummer van het bedrijf in. Nadat de bestelling is verwerkt, sturen wij de factuur naar het bij ons bekende e-mailadres. Houd er rekening mee dat deze functie standaard is uitgeschakeld voor particulieren. Je ontvangt wel een orderbevestiging, maar standaard geen factuur. Wil je toch een factuur ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Herroepingsrecht

Aangezien de producten van Flowers.NL snel kunnen bederven of verouderen, is het herroepingsrecht uitgesloten. Bovendien is het standaard niet mogelijk om een foto van het bezorgde of te bezorgen boeket te verstrekken, conform artikel 8.2.d. van de Algemene Voorwaarden.

Annulering

Na het sluiten van de overeenkomst is annuleren alleen nog mogelijk voor bestellingen met een afleveradres binnen Nederland, en dit moet minimaal 24 uur voor de afleveringsdatum gebeuren. Een annulering kan uitsluitend per e-mail worden doorgegeven tijdens kantooruren; zie de contactgegevens. Nadat een order is geplaatst, bedragen de annuleringskosten 10% van de hoofdsom, met een minimum van € 10.00.

Annulering of volledige terugbetaling van de bestelling is niet mogelijk nadat de leveringspogingen zijn ondernomen.

Resitutie

Restitutie van een geannuleerde bestelling vindt plaats via de betaalmethode die de klant heeft gebruikt. De termijn voor de terugbetaling varieert per betaalwijze, van 1 tot maximaal 7 dagen.

Vrijwel direct (binnen 1 uur) na het plaatsen van de bestelling zal onde betalingsprovider jouw op de hoogte brengen van het mislukken van de betaling. Dit kan gebeurt via een herinnering per e-mail op het email adres dat je bij de contact gegevens hebt verstrekt. In deze herinnering staat en betaallink die je kunt gebruiken om alsnog de betaling voor de order te voltooien.

Wij adviseren je om de betaalgegevens te controleren en eventuele fouten of onjuistheden te corrigeren. Dit kan onder meer het bijwerken van creditcardgegevens of het zorgen voor voldoende saldo op de rekening om de betaling te verwerken, omvatten.

Wil de betaling als nog niet lukken neem dan even contact op met het klantenservice van Flowers.nl. Zij zijn er om je te assisteren en eventuele vragen te beantwoorden.

Levering van de bestelling: Zodra de betaling met succes is verwerkt, zal Flowers.nl doorgaan met het voorbereiden en leveren van de bestelling, rekening houdend met de oorspronkelijke bezorgdatum als deze nog haalbaar is.

Bij Flowers.NL worden GEEN extra kosten gerekend voor alle beschikbare betaalmethodes.

Bij Flowers.nl is zakelijk bestellen op rekening mogelijk. Klik hier voor meer informatie over opties en voorwaarden.


  Privacy en veilig bestellen:


We gaan vertrouwelijk om met je persoonlijke gegevens. Zo worden je persoonlijke gegevens alleen intern gebruikt voor de verwerking van jouw bestelling en niet gedeeld met derden.Lees hier onze volledige privacy statement.

Hier vind je onze algemene voorwaarden komen overeen met de algemene voorwaarden van webshop keurmerk

Onze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te garanderen. Ook gebruiken we cookies om gegevens te verzamelen over het gebruik van onze site, zodat we de website verder kunnen verbeteren.


  Veilig betalen:


Als je een bestelling gaat afrekenen vindt dit altijd in een beveiligde omgeving plaats. Wij maken gebruik van de betalings providers Multisafepay, Mollie en Paypal. Je kunt dus altijd op een veilig en vertrouwde manier afrekenen

Bij Flowers.NL kunt je betalen zoals jij dat prettig vindt, Creditcards, Applepay, GooglePay, PayPal, Bankbetaalmethoden.

Retour betalingen worden altijd via onze betalingsproviders uitgevoerd. In de meeste gevallen is dit binnen 2-7 werkdagen geregeld en zal het bedrag zijn terug betaald via de betalingsmethode die u tijdens de bestelling heeft gebruikt.

Ja wij zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk. Dit keurmerk geeft extra zekerheid voor de klant. Zo moeten wij en onze betaalproviders voldoen aan een aantal strenge criteria om veilig en betrouwbaar shoppen te waarborgen.


Kom je er niet helemaal uit of heb je een andere vraag voor ons?

Je kunt ons bereiken via:

  Email via wecare@flowers.nl
WhatsApp
  Telefoon+31 (0)85 2732330